Home>>Attualità

I direttori di l'Uffiziu Commerciale di a Cità Hefei anu fattu una visita ufficiale à TNJ Chemical


Apr-29-2020

A matina di u 30 d'aprile, Du Juan, sustitutu direttore di l'Uffiziu Cummerciale di u Distrittu Shushan di a Cità di Hefei, è Feng Jiwei, capimachja di a Sezione Economica è Cummerciale Estera, sò ghjunti in TNJ Chemical per verificà u travagliu.

 

In vista di a situazione attuale affettata da l'epidemica è a situazione macabra di l'affari, i dirigenti visitanti anu dumandatu in dettaglio nantu à l'operazioni recenti di a cumpagnia è e difficultà incontrate da a cumpagnia. TNJ Chemical hà ricivutu a visita è hà fattu un rapportu detallatu nantu à l'operazione di a cumpagnia, è hà aspittatu a situazione di u cumerciu esternu per tuttu l'annu.

 

Affettatu da l'epidemica, u mercatu glubale hè statu assai influenzatu. À questu scopu, a sucietà hà cambiatu urgentemente u so pensamentu cummerciale in Farraghju, cuncintrendu annantu à l'approfondimentu di u miglioramentu tecnicu è u sviluppu di u mercatu di i chimichi antiepidemici. A ora d'oghje, e vendite globali di a sucietà sò aumentate di quasi 30% paragunatu à u listessu periodu di l'annu scorsu.

Leader of Commerical Bureau paid visit to TNJ Chemical

COVID-19 Verifica di travagliu di Prevenzione

Mma Du hà dumandatu à TNJ Chemical di stringhje u travagliu nantu à a prevenzione di COVID-19, per assicurassi chì tutti i persunali travaglinu in un ambiente sicuru.

Hefei TNJ Chemical welcomes city leaders to visit the office

Verificazione di Sanità in Uffiziu

I Direttori Ufficiali anu verificatu tutti l'uffizii in TNJ Chemical, anu dumandatu à TNJ Chemical di fà sterilizà l'uffizii verificà a temperatura di u corpu di i salariati trè volte à ghjornu, ecc.

Populari chimichi antiepedemichi chì furnemu

Digluconatu di clorexidina 20% Soluzione

Tuttu ciò chì creemu hè custruitu cun simplicità in mente. Avemu fattu u nostru megliu per include solu l'opzioni di persunalizazione chì avete bisognu.

Carbomer 940 980 21 ...

Crea visivamente pagine stupende in u frontend di WordPress cù u sistema intuitivu di drag and drop di u Page Builder.

4-Chloro-3,5-dimetilfenolo PCMX

Crea visivamente pagine stupende in u frontend di WordPress cù u sistema intuitivu di drag and drop di u Page Builder.

Altri chimichi antivirus vi puderianu piacè

A causa di u scoppiu di COVID-19 in u mondu, alcune chimiche antivirus sò assai popolari recentemente. Pudete piacè i seguenti chimichi per u vostru mercatu.